Örömmel jelenthetjük be, hogy a COVID járvány miatti kihagyás után a Magyar Vegyipari Szövetség újra megrendezi hagyományos konferenciáját, a MAVESZ Vegyianyag Logisztikai Konferenciát. A konferencia időpontja 2023. március 21., helyszíne Budapesten, a Hotel Aquincum (1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.).
A programunk két szakaszból épül fel:
1. Az első szakaszban a hagyományoknak megfelelően beszámolunk az ADR változásairól. Ezen kívül képet kaphatunk arról, hogy a vasúti szállítás szereplői hogyan próbálnak megfelelni a klímasemlegességre törekvő EU által támasztott követelményeknek.
2. A második részben aktuális vállalati logisztikai megoldásokkal, tapasztalatokkal találkozhatnak a résztvevők. Zárásként az SQAS auditok témakörét járjuk körül egy kerekasztal beszélgetés formájában, ahol az érdekelt felek (auditor, gyártó, felhasználó, disztribútor és logisztikai szolgáltató) fejthetik ki véleményüket a megújult SQAS audit kérdőív kapcsán.
Aktuális, informatív, szakmailag magas színvonalú előadásokra hívjuk és várjuk szeretettel a cégek vezetőit és az egyes szakterületek művelőit.
A konferencia programja:
MAVESZ vegyianyag logisztikai konferencia program 20230321
Részvételi díj (a konferenciára és az azt követő ebédre) 36.000 Ft/fő + ÁFA
A MAVESZ és a szakszövetségi (MAFEOSZ, MCSSZ) tagvállalatok részére 2 főig 15 % kedvezményt nyújtunk, azaz a részvételi díj 30.600 Ft/fő + ÁFA
Helyszín: Hotel Aquincum (1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.).
A részvételi díjat a díjbekérő alapján a bankszámlánkra kérjük átutalni. A részvételi díj pénzügyi teljesítése után az előleg számlát címükre postázzuk. A konferenciát követően kerül kiállításra a végszámla, amelyet szintén postai úton juttatunk el Önökhöz.
Felhívjuk a konferenciára jelentkezők figyelmét, hogy a részvétel feltétele a konferencia idején érvényes járványügyi szabályoknak való megfelelés. A parkolási és egyéb információkról a jelentkezőket a konferencia előtt 1 héttel tájékoztatjuk.
1990-2024 MAVESZ All rights reserved | web: Hedi webdesign